niedziela, 23 października 2016

Czarne kosmetyki polecają się na Halloween w specjalnych cenach


Czarne kosmetyki wspaniale dbają o urodę. A ich kolo sprawa, że używanie ich zawsze wiąże się z dreszczykiem emocji.
Na Halloween wypróbujcie czarne kosmetyki. Teraz na naszej stronie kupicie je z rabatem.


Od lewej od góry:
Czarny kminek - całe nasiona aksamitne nasionka mają wiele właściwości. Warto się do nich przekonać np. niewielką ilości posypując kanapki z pomidorem. 

Czarne mydło rosyjskie (tu wersja estońska)
nie miałam - nie wiem, ale dziewczyny chwalą. I wiem, jedni wolą estońskie, inni rosyjskie, ale uwierzcie mi, obie wersje mają swoich zwolenników

Czarna henna Swati nie farbuję włosów, ale na własne oczy widziałam co henna robi nawet z siwymi włosami. Piękny, nasycony kolor i piękne, gładkie włosy.

Czarna glinka kamczacka uwielbiam proszkowe maseczki, szczególnie glinkowe. Warto mieć w łazience przeznaczoną do nich miseczkę plastikową. Maskę najlepiej nakładać pędzlem do makijażu. Mieszanie maseczki ułatwia odpowiednia kolejność: najpierw odrobina wody, potem proszek. Porcja na twarz i szyję wymaga naprawdę niewielkiej ilość wody - 10 ml

Czarna pasta do zębów Ecodental
tę pastę kocha cała nasza rodzina i przyjaciele. Bo jak nie kochać czarnej pasty, po której ma się pipiękne białe zęby?

Czarne mydło z eukaliptusem Najel
to mydło jest moim ulubionym. Uwielbiam jego konsystencję smaru i gładka skórę po użyciu (z rękawicą kesa).

Czarna maska do włosów z szungitem twarzowa, szczególnie dla blondynek! ;)


http://www.bliskonatury.pl/pl/c/Czarne-kosmetyki-na-Halloween/1485

4 komentarze:

  1. czarne mydła są dobre :) lubię je

    OdpowiedzUsuń
  2. Mydło najel i ja bardzo lubię :). Zresztą glinkę także :). Z miesiąc temu zakupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Czarna pasta do zębów najbardziej mnie zaintrygowała

    OdpowiedzUsuń

Jestem ciekawa Twojej opinii. Pozostaw komentarz. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...